Resident Evil Revelations fejlemények

A Capcom elég szűkmarkúan bánik az információáramoltatással, ha a 3DS-re fejlesztett Resident Evil-ről van szó. A legfrissebb Famitsu magazinban közölt Revelations beszámoló azonban egy jó időre csillapíthatja szomjunkat...

 

A játék fejlesztéséért felelős Masachika Kawata (producer), Takayuki Hama (producer) és Koushi Nakanishi (rendező) nevű úriemberek egy igen tartalmas interjút adtak a neves japán magazinnak, amelyben elsősorban a történetre, valamint a játékmenetbeli újításokra tértek ki.

Történet:
Nakanishi megnyugtatta az embereket, hogy természetesen lesznek összefüggések a korábbi részekkel, de mivel egy teljesen új konzolra jelenik meg a játék, az új emberekre is gondolniuk kellett a történet megírásakor.

A játék valamikor a Resident Evil 4 és 5 történései közé tehető, valahol Európában játszódik és a nemrég (2005) megalakult BSAA egységre fog koncentrálni.

Habár az eddigi trailerekben megismert óceánjáró kulcsfontosságú helyszín, nemcsak ott fog játszódni a Revelations. Néhány, a Famitsunak megmutatott vázlaton egy kikötőváros és egy havas hegycsúcs szerepelt.

Játékmenet:
Kawata elmondása szerint szeretnének visszatérni a gyökerekhez; egyik nem titkolt célja, hogy ismét az erőteljes, szinte bénító félelemérzet uralja a játékosokat. Ezt többek között a klasszikus epizódokban ismert felfedezés, fejtörők és a Resident Evil 4-féle irányítás ötvözésével kívánják elérni.

A veteránok számára ismerős lehet a hangulat: soha nem lehet tudni, hogy honnan és mikor jelennek meg az ellenfelek, ráadásul a rendelkezésre álló töltényekből is sokkal kevesebb lesz, ezáltal jóval megfontoltabb taktikákra kényszerítve a játékosokat.

A látvány, vizuális effektusok jelentősen hozzá fognak járulni a borzongás előidézéséhez. A 3DS képességei által biztosított tér- illetve mélységérzet volt az egyik fő ok a horrorhoz való visszatéréshez.

Mint említettem, a Resident Evil 4 irányítására alapoz a játék, néhány módosítással: a szereplő ezúttal célzás közben is tud haladni és a kamerát, ha minimális szinten is, de lehet manipulálni. A fejlesztők teljesen egyedi, irányításbeli újításokra is utaltak, azonban nem tértek ki a részletekre (feltehetőleg a 3DS képességeivel függ össze).

Fejlesztés/Megjelenés:
A Revelations fejlesztése jelenleg 20%-nál tart, konkrét dátumot pedig továbbra sem kívántak megadni a fejlesztők.

 

Update:

Időközben felkerültek a Famitsu cikk -Biohaze-től származó- szkenjei. A képek az alábbi linken tekinthetők meg:

Resident Evil: Revelations Famitsu szkenek

Update #2: 

A Capcom is közé tette a játéból származó képeket, vázlatokat, természetesen sokkal jobb minőségben. Facebook-os oldalunkon lehet elérni őket:

Hivatalos Resident Evil: Revelations képek