Érdemes egy pillantást vetni az alábbi képen látható napfényre változó 3DS védőtokokra, amiket kizárólag a játékot előrendelő, amerikai Gamestop vásárlókat érinti. Remélhetőleg a Capcom és Nintedo a megjelenés közeledtével hasonló aprósággal fog kedveskedni az európai rajongóknak.
Resident Evil 5: Gold Edition a PSN-en
Az amerikai PlayStation Network október 4-én véget érő Resident Evil akció hadjáratát az ötödik rész különleges kiadásának felkerülése koronázta meg. A játék 30 dolláros árát további 25%-al tudják csökkenteni a PSN+ felhasználók.
A kör ezennel bezárult: a REmake-et és a Resident Evil 0-át leszámítva az összes jelentős Resident Evil rész elérhetővé vált a Sony online rendszerén.
Resident Evil nosztalgia
Nehéz lenne letagadnunk, hogy a régebbi Resident Evil játékokról kialakult véleményünk jelentős részét megszépíti az idő; az életünkben akkor lezajló, számunkra jelentős eseményeket, cselekedeteket (legyen az bármennyire is jelentéktelen) hajlamosak vagyunk hozzájuk rendelni, ezáltal kialakítva egy ideális, rózsaszín szemüvegen át látott képet róluk.
A Capcom ezt a kellemes érzést igyekezett meglovagolni a Resident Evil 4 és Code Veronica X HD számára készített reklámspotok segítségével. Először jöjjön a negyedik rész és egy tál rámen története:
A második epizód ezúttal a Code Veronica X egyik megható jelenetére koncentrál, amit a videóban beszámoló ember nagyon is a szívére vett:
Resident Evil: Operation Raccoon City csúszás, grafikai finomhangolás
Az elmúlt hetekben több forrásból is megerősítették az eredetileg tervezett megjelenési dátumot sajnos nem fogja tartani a játék, de továbbra is ezen a télen fog megjelenni. Mivel az idei hivatalosan március 19-ig tart, ezért feltételezhető, hogy 2012 elején kerül majd a boltok polcaira.
További érdekesség, aminek talán az Operation Raccoon City csúszásához is köze van, hogy a Slant Six csapata nemrég kapta meg a licenszet Donya féle Simplygon LOD (level of detail) programhoz, amelynek segítségével tovább fogják csiszolni a játék 3D grafikáját.
Az LOD egy, a játékfejlesztők által gyakran alkalmazott optimalizációs technikai, amely a játékosok szeme által nem, vagy csak minimálisan érzékelhető vizuális elemeket (például távoli vagy gyorsan mozgó objektumok részleteit) eltávolítja, ezáltal hatékonyabban kiaknázható erőforrásokat és megnövekedett vizuális teljesítményt eredményezve.
BEAMS T x Biohazard 15th Anniversary Book: The Elements
Az e-capcom-ra egy újabb Resident Evil könyv került fel; bár a két Biohazard Archives könyvhöz hasonlóan szintén a sorozat fejlődésének elmúlt tizenöt évébe nyerhetünk részletesebb (és gyakran vizuálisan alátámasztott) betekintést, ezúttal jóval személyesebb, a fejlesztők által hozott döntések mögötti gondolatmenetek dominálnak.
Aki tud japánul és módjában áll az Amazon Japan-ről rendelnie (5250 Yen), értékes információbányáhaz juthat hozzá a BEAMS T x Biohazard könyv személyében.