Multiplatform Capcom második részek

A Famitsu következő számában a Capcom egyik első embere, Keiji Inafune arról fog beszélni miként tervezi cége multiplatform címként folytatni a Dead Rising-ot és a Lost Planet-et.

"Szépen lassan kitolhatjuk az új Dead Rising és Lost Planet játékokat. A leglényegesebb, hogy multiplatformban gondolkodunk, tehát igyekszünk kicsit elmozdulni az Xbox360-tól."

A cég időközben két váll szélességgel kiállt az egyre rémesebb kontrasztba kerülő Dead Rising: Chop Til You Drop mellett is. Egészen konkrétan Colin Ferris marketing manager:

"Akkor mondjuk ki: Olyan szép lesz a Dead Rising: CTYD Wii-n, mint előzőleg Xbox360-on? Nem. Ugyanannyi zombit fogunk látni a képernyőn? Nem. Ezért meg kéne tagadnunk a Wii tulajoktól azt az 3 napos plázabeli élményt, amit az Xbox360 tulajok már átélhettek? Egyértelműen, nem."

A lényeg azonban csak most jön...

"... néhányan azzal találnak meg minket, hogy csak azért hozzuk ki a játékot Wii-re, hogy pénzt kaszáljunk. Igaz, lebuktunk: a bűnünk az üzlet. Voltaképpen nektek mind játékosnak az lenne az érdeketek, hogy a játék sikeres legyen, mert így nagyobb az esély a folytatásokra. A játékbiznisz tele van olyan játékokkal, amiket az emberek szeretnek, de nem hoznak pénzt: Viewtiful Joe. Okami. Zack and Wiki."

Azt már mindenki maga döntse el, hogy ez az őszinte vallomás szükséges volt-e a Capcom részéről...