A Resident Evil Revelationsról már beszámoltunk, ezúttal a The Mercenaries 3D-vel kapcsolatos információkról lesz szó.
Koncepció:
Hiába keresünk benne történetet, borzongást; azok az elemek a Revelations privilégiumai maradnak, ebben a játékban továbbra is a színtiszta akción lesz a hangsúly.
A korábbi részek nem voltak alapból elérhetőek a játékosok számára. Gyakran kemény megpróbáltatásokon kellett volna átmenniük a kezdőknek, így egy részük előtt zárva is maradt.
Játékmenet:
Az ötödik részben ismert irányítási sémát használja, kettő nagy különbséggel: célzáskor nem gyökeredzik földbe a szereplő lábai, és ami talán még fontosabb, hogy átvált belső nézetbe (igény szerint végig bekapcsolva maradhat).
Felhasználóbarát kezelés; gyorsabb, élvezetesebb menetek. A fejlesztők igyekeznek a lehető legtöbbet kihozni az érintőképernyő nyújtotta lehetőségekből.
Egy igen meglepő újítás a szereplők -és természetesen a fegyverek- fejlesztése. Mindenki saját ízlésének megfelelően alakíthatja a szereplők különböző tulajdonságait.
Minden szereplőnek lesznek erősségei, gyenge pontjai és különleges képességei. Ezen képességek elsajátítása, feljavítása elengedhetetlen lesz a gyors karakterfejlődéshez és az élvezetes játékhoz.
Megjelenés:
A játéknak már nagyjából 70%-a elkészült, de megjelenési idővel még mindig nem tudnak szolgálni készítők.
Képek:
A Biohaze nevű oldal szkenek formájában elérhetővé tette a teljes Famitsu interjút. A képek az alábbi linken tekinthetők meg:
Resident Evil: The Mercenaries 3D szkenek
Update:
A Capcom egy igen szép adag hivatalos képet osztott meg az emberekkel: